HEJ!




Ja, nappöverlämnandet gick ju hur smidigt som helst. Elin accepterade att BabyClara nu är ägare till alla napparna. Erik har frågat efter napp när han skall gå och lägga sig. Han lägger huvudet på sne och plirar och frågar efter nappen. Men det är precis som om han redan vet att spelet om nappen är förlorad och när jag säger att BabyC har napparna så ber han om Barbapapaboken istället. Yeyy!

Renoveringen av E&E´s rum går fint och är näst intill klart. Nu är det bara sängen som fattas och den ligger uppradad på Mickes släp och blir om målad till vit kulör. Gillar inte furu så mycket. Ett tyg skall till för att höja mysfaktorn lite och jag har fått span på ett tyg men jag vill se det i verkligheten. Det kommer bli kanon och på lördag hoppas jag att den står i rummet och att de sover gott. Hoppas det inte blir för mycket bråk om vem som skall sova överst...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det kommer bli bråk om vem som ska sova överst.. Jag sätter mina slantar på att Elin vinner den fajten. Hon har pondus.. efter sin ma..moster.

Puss

2009-01-22 @ 18:29:19
Postat av: Ullen

Japp so right!

2009-01-22 @ 19:42:20
Postat av: joacim

Hejja hejja...

Mm, det var väldigt smidigt med napparna, kommer såklart pumpa dig på tips när det e dax fimpa nappen... Skall bli kul om vi får se det fina rummet senare således.

2009-01-22 @ 23:14:25
URL: http://www.wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0