Idag har vi kämpat!

Vi gick ut ganska tidigt för att fortsätta på vårat bygge som oxå kommer att avsluta "operation andra sidan" som vi nuhar hållt på med i 1½ år. :0 idag har vi avslutat med att lägga tak och vindskivor. Känns skönt att det står upp och att det är färdigt såhär långt. Snart är den färdiig byggd och då tar mitt jobb vid med att ollja in golvet och lasera väggarna. Alla leksaker skall ut och lite barntavlor skall upp på väggen.


Elin har ägnat dagen åt att samla grodor och paddor. Hon fullkomligt ÄLSKAR dem och kramar och pussar på dem. Erik har gått runt med borrmaskinen och gett Micke massa tips. 

Puss på dej min groda!


Lilla MImmi trivs bäst ute.


Jag har också testat att göra rent mina mässingljusstakar. De är så fula och dassiga. På "Äntligen hemma" en gång så tipsade den amerikanska tanten om att man skulle lägga dem i fil. Nu ligger alla mina i just fil. Jag är skeptisk. 

Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, va go hon är.. Katten alltså. Elin är knäpp som gillar paddor. Blä. :)

2009-07-13 @ 12:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0