Kreativ dag!

Dagen började tidigt. Målaren kom vid 8 men åkte nästan direkt eftersom regnet öste ner och måla - nej det gick verkligen inte. 
Vi drog till Göteborg, syrran hade ett papper som jag skulle posta för min norska ssk leg. Efter detta så åkte vi hem och åt lunch. VI åkte och handlade sprayfärg till det gamla symaskinsunderredet som jag skall göra om, det är verkligen fult men jag gillar det och på en blogg någonstans såg jag hur en jej gjort om sitt och nu apar jag efter detta. Medan vi ändå va ute och åkte tog vi en sväng till Beijerbygg och köpte en träspillbit att ha som bordskiva. Sedan monterade jag ner luckorna i badrummet som efter några år äntligen skall bli vita.  En liten kattunge fick följa med hem också. Hon kommer nog heta Mimmi men det finns även förslag som Musse eller Bollibompa. De två sistnämda är Erik och Elins förslag. Bägge barnen har kissat i sängen inatt. Det luktade apa när jag kom in i deras rum imorse. Då åt så dåligt igår så när de bad om välling i går kväll så fick de det. Det va nog lite för sent på dygnet för det och det borde jag insett men ibland tänker inte jag.  
 



Kommentarer
Postat av: joacim

När inte målningen blev av så tänkte de nog att mamma kunde bädda om... Kreativ dag då vet ;)



Sicket litet gos till kattunge... Får köra förbi Er och kika på alla djur...



Shit vad de har blivit stora E&E... Inite länge sedan de hoppade från ångbåtsbryggan i räddningsvästar!

2009-07-08 @ 11:10:19
URL: http://wehoo.se
Postat av: Karin

Oj så söt hon är.. Jag måste komma och pussa.

2009-07-08 @ 18:16:50
Postat av: Junitjej

En sådan söt kattunge!

2009-07-08 @ 23:55:30
URL: http://junitjejen.se
Postat av: HUSnrNIO

Vilken duktig tjej som hjälper till:) Söt kattunge. Ha en bra dag.

2009-07-09 @ 10:20:28
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anna Nylén

gud så mysigt en liten kattunge vad roligt.

Lite avis. Är det en kill katt?? Det vet ni eller

2009-07-09 @ 16:04:39
URL: http://annaisandared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0