saker som hänt

Rätt mycket jobb just nu. Har varit i Norge i torsdag till söndag och kom hem måndag vid 12. Väldigt lärorikt och spännande. Kommer nog att försöka åka tillbaka i februari eller mars igen. Nu är det bara vanliga jobbet på ambulansen som gäller och vaccineringen förstås. Erik och Elin har fått vara mycket på dagis och vissa dagar har det blivit tidiga morgnar och sena eftermiddagar. Som tur har våra älsklingar runtomkring oss ställt upp som vanligt och det har underlättat en hel del. Det kommer bli såhär fram till jul sen kommer vi troligtvis återgå till det normala lunket igen.
Imorgon börjar jag inte förren 1230 så jag lämnar inte barnen förren 1200. Så mysigt med en förmiddag tillsammans. Hoppas de sover gott och tar en liiiiiten sovmorgon. Hade varit så skönt.

Jim va här i kväll. Han kollade in badrummet där uppe och mätte och skrev. Badrummet blir troligan inte klart innan jul men det är skitsamma bara det blir klart. Torsdag skall jag till Interkakel och kolla lite olika plattor. Det kommer bli vitt och grått. Men hur plattan kommer se ut vet jag inte.

Jag kom ju hem imorse från ambulansen. Jag åt lite frulle och gick en sväng med hundarna. Sen kröp jag ner under täcket och somnade ganska tvärt. Tur det för det blev lite rusch på vaccinationen på vc. En del äldre barn visste varkligen att de inte vill ta sprutan och protesterade ganska högt. Sicket trauma.

Spanar på en liten juldisign åt bloggen. Kanske lite snöflingor och röda detaljer...



Kommentarer
Postat av: Karin

Äääntligen ett inlägg!! Du får inte jobba för mycket.. :)

2009-11-18 @ 15:10:08
Postat av: joacim

Huga, jobbigt med att hantera barn som vet att de kan dö av sprutan eller gresasjukan.



Spännande med badrummet. Hoppas dina timmar med barnen varit kalasbra!

2009-11-19 @ 11:55:09
URL: http://www.wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0