Sjukt sa räven.

Jag mår skit. Det heal böjade i söndags när jag testade att gå fystestet på jobbet. När jag va klar så kännde jag att jag va lite skrapig i halsen. Morgonen efter va det inte direkt värre men ändå lite. På onsdagen kännde jag mig låg som 17 och natten till torsdadgen "bröt det ut". Det går likom upp och ner. Ena stunden känner jag mej pigg och några timmar senare helt kass. hmmmm. Jag ringde till VC och hon i andra änden sa bara - Ja men du har ju alla symtom på influensa! 

Jag: Okej. Svinet? Tror du det? 

Hon: Ja.

Ungarna är hemma från dagis eftersom jag inte jobbade inatt. Sen hade de ju inte kunnat gå dit ändå om det nu är så att jag har svinet. 
Snön verkligen vräker ner och ungarna ville ju ut direkt. Jag pälsade på dem med förmaningen om att de inte fick gå ut på vägen och de inte fick bråka. Jag kikade på dem genom fönstret och de hade kul i stenhögen och efter 12 ville de in, då hade de lekt i 1½ timme. Jätteduktigt. 

Här kommer lite bilder på de projekt som jag håller på med just nu. Det står halvfärdigt i garaget och kommer nog stå så över helgen. HÄromdagen va jag nere och köpte mer svart lackspray och jag förklarade hur rinnit det hade blivit på armstöden. Han i kassan föklarade att jag gjort helt fel och förklarade hur man sprayar för bästa resultat. När jag kom hem så gjorde jag som han sa och det blev mycket bättre. Det stödet som jag redan sprayat får jag nog slipa ner och göra om vid tillfälle. Jag kommer reta ihjäl mej på "rinnet" som blev. 


Inget rinn.
  
Uppfräshning. Maskerat med Mickes svarta teip. :/ 



 


Kommentarer
Postat av: Karin

Det heter inte svinet. Det heter svinis. :) Du har säkert inte det. Men OM du har det är du min första som jag känner och jag ska sprida det stolt uber alles, att min egna storasyster faktiskt har svinis.

2009-10-16 @ 22:46:13
Postat av: joacim

Haha... Precis som Karen säger. Svinet e Micke när du e arg på honom, svinis e den söta flunsan som du kanske kommer få på riktigt om detta inte ÄR svinis du har nu.



Hoppas du kryar på dig kvickt. Kan inte du skriva en guide HUR man sprayar. E det inte at bara trycka på toppen av burken efter man skakat den.

2009-10-17 @ 10:30:28
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Anna

Snygg bild med dig i spegeln me like !

2009-10-17 @ 20:49:16
Postat av: HUSnrNIO

Nä fy, hoppas det "bara" är en vanlig flunsa och inte den som börjar på s...

2009-10-22 @ 14:06:55
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0