Massiv kritik!

Jag har fått massiv kritik för att jag inte bloggar längre så jag tänkte att ett inlägg idag kan jag kosta på mej. Jag vet dock inte vad jag skall skriva... jag staplar upp resterande vecka istället! Okej?!

frissan för att göra mera slingor
starta upp projekt renovering av två spygröna fåtöljer (finns risk för ett eget inlägg här)
APT och Alingsåsambulansens 20 års jubileum på fredag
6års kalas på lördag
grannar hembjudna på lördag med allt vad detta innebär :))

Min lillsyrra har försökt att ge mej bloggideer och jag har dissat henne utan mening. Här kommer hennes bidrag iallafall.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker hon är helt underbar. Bra av mig!

2009-10-01 @ 21:37:02
Postat av: AnnaL

hahaha jag kommer ihåg en annan hund (Milton)som ylande friskt när ett gäng tokiga ambulanstjejer övade i sång

2009-10-01 @ 22:27:51
Postat av: JUNITJEJ

Varför kan inte Yambo prata?! Vi får sätta igång att träna. Nästa gång du träffar Yambo, kan han säga: Jag älskar matte!

2009-10-13 @ 18:30:45
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0