Fototapet...

Jag har ju en tid funderat på fondvägg i vardagsrummet. Jag är inte så duktig på detta så jag vill helst att någon annan skall säga vad vi skall ha. MEn nu har jag kollat lite på fototapeter. alltså ha en fondvägg av ett fotografi som jag har tagit själv. Har några foton som jag gillar skarpt och skulle kunna chocka med på min vägg. Jag håller på att maila med en tjej på Photowall.se och hon ger mig tips och råd.
Med den bilden jag har i huvudet kommer det bli sommar och sol året runt och jag kan bara kolla dit så minns sommaren.
Ganska fiffigt!Jag skall kolla runt lite till och inte bestämma mig med en gån g. Men det skulle vara kul om jag vågade. Inte sant?




































Kommentarer
Postat av: mapa

Det hade ju blivit sååååå bra och nytt å fräkt

2010-08-26 @ 09:48:50
Postat av: joacim

Tycker det blev kanon med er fototapet! Tänk att ta med en bit av havet hem...

2010-10-16 @ 14:21:58
URL: http://www.wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0