Renovering

Ja jag känner lite panik för snickarna kommer i september och jag har precis insett att hela nedervåningen måste vara tom. Helt tom. De skall ju lägga nya golv och klart då kan ju inte en ända pinal finnas där. Eftersom vi itne vet vilken dag i september de kommer så är det bra att ligga före i tiden...

Så idag har jag flyttat ut kontoret i vardagsrummet uppe. Det blev rätt ok med tanke på att det är rätt stort där så det kommer funka att ha det så under hösten. Eriks rum där nere skall tömmas för han skall flytta upp och nya golv skall iin i hans gamla. Där kommer vi ha kontoret sen. Jag är sätte nöjd med hyllsystemet som vi fick in i tvättstugan. Min bild av nya kontoret ser ut såhär. Hyllor så jag får plats med allt som bara har legat ivägen tidigare. Passen på ett ställe och cd skivor på ett annat. Ut med skit som vi inte använder. KOmmer bli så himla bra.


Erik är väldigt glad för sitt nya rum. Säng och hylla skall inhandlas.  

Kommentarer
Postat av: mapa

Va fiiiiint det blir. Hoppas det blir invigning på det ocxå. Vi vill gå på många invigningar i höst

2010-08-24 @ 14:57:49
Postat av: mapa

Va fiiiiiint det blir vi hoppas på invigning mycket invigningar i höst

2010-08-24 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0