Pappa vill ha skärpning

Pappa vill att jag bloggar. Syrran vill att jag bloggar. Okej då! Men då får ni allt kommentera annars är det inte så kul...

Vad har hänt på senaste tiden? Jo vi har firat nyår och varit på 3 (!) skidsemestrar. Jag har inte varit på alla, Micke och Erik åkte på en killweekend själva. Elin jag jag stannade hemma och gjorde kul tjejgrejor.


Elin (ni ser att det är rätt brant va)


Erik och Ludde på toppen. TOPPEN!

Badrummet uppe har nästan blivit klart. Det är bara vissa detaljer som skall komma på plats som handfat och toa. Viktiga saker men det kommer det kommer.




Däremot så åker vi till Cypern om ca 2 månader. Ganska så najs. Succeresan förra året upprepar sig och det skall bli så kul. Jag skall utnyttja familjen som barnvakt mera iår än förra året. :)

Ikväll är det ridskola som gäller för Elin. Erik och pappa åker fyrhjuling.

Hejsvejs


U


Kommentarer
Postat av: AnnaL

Jag vill oxå att du bloggar!!

2010-03-29 @ 17:27:20
Postat av: Gia

3 gånger i Fjällen det var inte illa! Ser härligt ut. Badrummet blir kanon fint!!!! Vad härligt vi skall ha på Cypern. Kram från oss och vi hälsar Glad Påsk till Er alla!

2010-03-31 @ 22:41:01
Postat av: joacim

Åh jag oxå... Nu e det ju snart sommar och batteriet på datorn kommer hålla längre än i vinterkylan...



Mer blogging åt folket!



Fan vad de åker skies! Duktiga kidz E&E!

2010-03-31 @ 23:21:09
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Karin

Kors i taket! Började bli trött på Iphone-inlägget vareviga gång man klickade in här. Klart vi vill ha uppdatering! Jag som alltid kommenterar!!! Kul att du är igång igen. Puss

2010-03-31 @ 23:45:54
Postat av: HUSnrNIO

Så snyggt badrummet blev! Ha en bra skärtorsdag.

2010-04-01 @ 09:27:35
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: pama

Nu äntligen vad glada vi blev. Hälsningar Cypenbarnvakterna

2010-04-03 @ 09:56:20
Postat av: Maxhedvig

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-06-04 @ 08:35:18
URL: http://maxhedvig.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0