Gul bil. ^OO^

Nu har jag jobbat med Adele i snart 5 veckor och det skall bli skönt med lite lugn och ro... Nä skämt och sido hon e skön.
Hon har lärt mej en mycket enerverande lek som jag nu fått på hjärnan och inte kan sluta med och jag har fört över detta till Erik och Elin - tyvärr.
När man är ute i trafiken så fort man ser en gul bil så skall man säga "GUL BIL" för då vinner man. Detta är helt sjukt för man blir helt fixerad av detta. Nu kan Erik och Elin detta med så de skriker GULBIL JAG VANN och skrattar hejdlöst. Vi var inne i leksaksaffären idag och Erik kollade på småbilar. Det stog massa mammor och pappor runt om bla två från Eriks dagis. Jag fick syn på en lite gul leksaksbil och säger till Erik GUL BIL JAG VANN. OCh Erik flabbar. Mamman och pappan skickar menande blickar mot varann och jag känner tydligt att jag är måltavlan. JAG KAN INTE SLUTA! Jag satt ensam i bilen påväg hem från jobbet och så kommer det en gul bil och passear men jag har inte någon att säga gul bil till så jag ringde upp Adele och sa "gul bil" till henne och slängde på luren. Moget va?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanske inte så moget, men så attans kul!

Här har vi hållt på med den "leken" sen Jennifer var liten (ca 10 år)...

2010-05-15 @ 20:45:09
URL: http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se
Postat av: mapa

Viklen färg tävlar men on när man flyger t.ex. CYPERN

2010-05-16 @ 11:14:31
Postat av: emma

Hur kul som helst...

Får nog testa den leken =)

2010-05-31 @ 20:01:25
URL: http://metrobloggen.se/emmmma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0