Bunkra upp!

Jävligt tungt idag. det känns så konstigt att inte orka kunna bära upp sin kropp. Trodde faktiskt inte att jag inte skulle orka åka ner till VC.
Eftersom Mickes bil i på verkstan, och han inte tänkt på att jag kanske behövde bilen så kom vi på lite hastigt och lustigt att hur skall du ta dej till VC?? Öhhhh... Det blev ett liiitet problem men jag löste det med världens snällaste granne, Ulrika, som kunde tänka sig att skjutsa mej efter dagissvängen och innan affären. Nice!
Mitt var färdigt på 5 minuter och jag släpade mej inte till centrum, där jag fick satt mej på en bänk. Jag var först. Innan alkisarna och innan panchisarna, i Solkatten.
Ulrika dök upp och jag kollade på när hon köpte nya jeans...jättefina. Det fanns snygga knickers som jag skulle kunna dö för men det finns ingen chans i världen att jag kommer i dem under våren. Så jag får nöja mej med mamma kläder. Yiipiee!
Ikväll kommer mamma hit och hon skall hjälpa mej med att bunkra upp mat i frysen. Det är en bra idé för sen kommer jag inte orka laga mat. Fast det enda som jag vill just nu (förutom att få ut bebisarna) är att bada varmt bad.

Nu skall jag vila i soffan, och invänta eftermiddagen.


Kram U


Kommentarer
Postat av: Syster Karin

Hej Syrran!

Nu har lillasyster köpt ett stycke amningskudde med fint fodral till, med kossor på! Hon som sålde den till mig trodde nog att det var jag som var gravid.. Snacka om att köpa bäbis-grejjer i god tid isåfall..
Skall du få ditt efterlängtade badkar snart? Du verkar ha stor längtan till att bada iallfall. Du får väl åka ner till mamma och pappa annars är ligga i deras.. KramKram! http://emelieohlsson.blogg.se/ Läs denna bloggen. Väldigt rörande...

2005-12-19 @ 17:29:11
Postat av: Karin Ahlqvist

Japp. Nu bloggar jag också.

2005-12-19 @ 17:51:50
URL: http://karinahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback