Valborgsmässoafton

Efter en ganska jobbig natt bakom oss matade vi på ungarna och laddade Eriks näsa med Nezeril sen gick vi direkt och la oss igen. Alla fyra sov vidare till 11. Erik är förkyld och är ganska påverkad av det. Han orkar inte suga på nappen och då blir han ledsen. Han äter ganska dåligt, så det är tur att han har lite och ta av...  Det han inte kunde sova under natten tog han igen (Micke och jag oxå).

Klockan 12 åkte Micke ner till Ingemar och Britt. Han skulle hjälpa till att mura. Jag stoppade ner barnen i vagnen och gick dit, det är ca 1 mil. Gött - en alldeles lagom sträcka. Tyvärr så hade jag fel kläder på mej så jag blev helt dyblöt av svett. Ingmar och Britt bjöd på middag och det var lika gott som alltid. Britt hade bl.a gjort älgstek som var jättegod. Alla var där Ulle och Mats och alla barnen Anneli och Michael och de flesta av deras barn. Karin och Christian. Det var väl bara Janne och Helena som fattades. Det är så skönt med några som kan ta Elin och Erik utan att vi behöver tänka. De finns i någons famn och har det bra! Klockan 18 tackade vi för oss och drog till Ös för att köpa nya näsdroppar till Erik. Väl hemma matade vi dem och stoppade dem isäng - de två somnade utan ett pip.

juliaelin
Julia, den yngsta storkusinen med Elin i famnen.

Vi ligger nu i varsin soffa och slökollar på en film. Imorgon kommer Johan och Gunilla igen, innan de drar vidare hem mot Stockholm. Trevligt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0