27 mars


Björk twins...




Har lite idétorka idag, vet inte vad jag skall skriva. Har lite huvudvärk som inte vill ge sig.

Erik och Elin lades i sina spjälisar klockan 19:50. Erik på vänster sida med nappen i munnen och gosekaninen (fick av Marie & Dennis) framför så att inte nappen ploppar ut. Somnar omedelbums utan något gråt alls. Elin däremot somar gärna i famnen. Hon skriker fortfarande en hel del på kvällen. Efter några timmar så somnar hon. Då lägger vi henne i spjälsängen och hon sover gott. Var i kontakt med akupunktur tanten igen och nu tyckte hon att vi kunde sticka Elin för då vi testat allt annat så kanske det är kolik iallafall. Imorgon klockan 17 skall vi vara där. Då är det de absolut sista vi testar, då har vi verkligen gjort allt. Funkar inte det heller kan vi inget annat göra än att vänta ut det onda.

Jag kollade idag på Anna Wahlgrens dvd om "Sova-hela-natten kuren" och det finns barn som inte alls sover på natten och de som vaknar upp emot 20-30 ggr per natt. Jämförelsevis har vi det väldigt bra

Skall åka till jobbet imorgon om det funkar med kidsen. Vi skall byta schema och jag vill vara med och rösta om vilket det skall bli. Vi skall byta från dygn till halvdygn. Inget jag behöver fundera över igentligen med tanke på att jag inte kommer jobba på länge, länge, länge... fast någon gång skall jag ju tillbaks.

Nu blir det lite kvällsmat sen bädden.

Kram U




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0