Tisdag!



Idag var det mammagruppsträff. Alla mammorna och alla barnen kom hem till oss. Vi åt pastasallad. De kom vid 12 och stannade till 15. Jag skulle ju iväg och vaxa och noppa så jag fick nästan (hihi) köra ut dem. Inte meningen att vara otrevlig men jag hade fått överbliven tid hos vaxtjejen. Jag tror det va okej och det va nog ingen som blev ledsen, de flesta va nog påväg ändå!!!

 

Det va i alla fall kul att se alla småkids, de blir större och större för varje gång. Idag va Oskar, Alexander, Nora Agnes och Hugo här.


 oskar

Lille Oskar

hugo
Farbror Hugo

agnes
Söta Agnes.

nora
Goa Nora med sin fiiiina hemmastickde tröja!

alex
Alexander, minstingen i gänget.


Klockan 1530 var jag nere hos Självfallet. Veronica – min goa frissa är gravid i v. 23 och mår skit illa. Hon ser väldigt fräsch ut men hon mår skit. Det gick i alla fall bra – smärtsamt men okej…
 

Imorgon är det föräldra-utbildning på BVC klockan 15 och det skall bli kul. Jag skall även hämta nyckeln på församlingshemmet och betala biblarna till Erik och Elin. Jag tänkte också betala Delikatessen så är det klart.

 

Jag längtar tills nästa vecka då almenackan är blank igen. Det är kul när det händer saker varje dag men jag märker att jag då blir så trött. Undrar när jag får sovmorgon nästa gång i mitt liv?

 

Hmmm…

 

Ullen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sicka goingar! kram

2006-05-24 @ 13:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0