Utkast: Elins vattkoppor ...

Elins vattkoppor börjar ge sig. Vissa är fortfarande vätskefyllda men jag hoppas att detta ger sig i helgen så att jag kan jobba nästa vecka. Jag avvaktar tills på fredag tills jag bestämmer mej. Idag har vi handlat. Ja det kanske inte är helt okej att dra med henne till ICA men idag sket jag i det. Efter ICA bad  hon jättesnällt om att vi skulle stanna på Aludden. Fortfarande inte bästa stället att ta med henne till men jag sket i det med. Efter det så åkte vi hem och käkade lurre. Vi grejsade lite i trädgården och Elin lekte med sina nallar. Nu väntar jag på att Erik och Micke skall komma hem och att mamma och pappa kommer. Pappa hjälper mej med deklarationen och jag bjuder på middag. Det blir favoriten Fiskkakor med spenatcréme.


Kommentarer
Postat av: Linnea

MMM, ser gott ut :)

2009-04-30 @ 08:30:34
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0