omkullsnackad

shit asså jag har blirvit uppringd av en försäljade på 3. jag har varit kund jättelänge och nu hade de ett erbjudande för just mej...  :/ men jävlar va hon snackade. hon pratade oavbrutet.
 Jag kunde sänka mina kostander till fast telefoni genom att omdirigera till en mobil som jag fick av dem... efter mycket snackade så tackade jag ja - för vi har pratat om detta att inte ha kvar de fasta telefonerna längre. Vi kommer ha kvar hemnummret så alla kan ringa som vanligt men det kopplas om på något sett så det blir till en mobil. Eftersom vi har telia så sänker vi kostanderna automatiskt... hmm
Sen låste hon upp mitt gamla mobil abonemang så jag inte är låst till februari längre. Plus at jag fick en ny mobil till vårt hemnummer.
 

Kommentarer
Postat av: Karin

iPhone, ULLE, iPhone!!!

2010-05-01 @ 03:18:48
Postat av: joacim

haha, ge mig facit sedan...

2010-05-02 @ 20:35:58
URL: http://www.wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0