Storkusinerna från Stockholm är äntligen här!



Klockan 12 var dom äntligen här. Johan, Gunilla, Clara och Maya. Töserna hade sina nattlinnen på sig och de hade startat från Stockholm klockan 6 på morgonen. Töserna hade sovit hela vägen till Borås (!) så den resan hade nog gått väldigt bra.

claramusse
Clara och Musse kelar.

mayamusse
Lite suddig men otroligt bra bild. Maya kunde hålla Musse.

claraelin
Clara och en arg Elin. Elin var hungrig och ville ha mat!

mayaerik
Maya och en mätt Erik.

Vi käkade lite kycklinggryta och töserna lekte med Elin och Erik. Sen fikade vi lite och snackade bort några timmar. Micke som varit i Askim och grävt, kom hem och började helgen tidigt.

Sedan drog Gunilla och jag och lilla Elin iväg till Allum. Jag hittade fina byxor på Esprit, hellånga och trekvartslånga. Vita och beiga. En vit och en rosa top. (de har ett par snygga jeans med som jag tar nästa gång…) Elin var hur snäll som helst. Att ha en liten bebis är en baggis. Vi fikade på Mama Mia. Klockan 18 åkte jag hem och Gunilla väntade in Johan och barnen. De åkte vidare till Tjörn…

Ingemar och Britt kom en sväng. Britt lämnade av dopklänningen, den var klar med ljusblåa band och Erik kan mycket väl ha den. Elin får ha mammas.

Kollade på en konfirmandpresent till Linda, och jag vet precis vad jag skall köpa, men jag kan ju inte skriva det här ifall hon läser detta. Hihi.

Jag gillar Allum!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad Maya är lik mitt syskonbarn Alma, iallafall på just den bilden. Kika gärna på min blogg under kategorin Mina underbara syskonbarn.

2006-06-08 @ 17:19:43
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0