Dolce & Gabbana + Esprit

dgVi tog en tidig promenad i Lerum C idag, barnen och jag. Vi gick efter Sävån och kollade på översvämningarna som inte är det längre men vattnet är fortfarande högt. När vi kom tillbaka fick Leo sitta i bilen medan vi tog en sväng i Solkatten. Jag gjorde lite impulsköp, en top från Esprit och en parfym från Dolce & Gabbana. Nu har barnen ätit kött och potatis och jag fisksoppa. Leo äter rester och vi väntar på Lilla huset på prärien som kommer på 5:an kl 1335. Sen skall E&E sova en stund.

espoit



Kommentarer
Postat av: Karin

Superfin top! Jag måste få lukta parfymen. Men hallå! Fick inte du en clean för inte så länge sedan..? Puss

2006-12-27 @ 13:37:30
Postat av: JEnny

Lyxhustru där....

2006-12-27 @ 14:14:54
Postat av: Ullen

"Clean" är slut för länge sen. Kände att jag behövde en ny. Den doftar kanon gott...

2006-12-27 @ 14:28:45
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Junitjej

Visst är det kul med impulsköp?! Tack för parfymtipset! Själv växlar jag mellan fyra olika parfymer.

2006-12-27 @ 17:56:38
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

Hur kan Clean vara slut? Jag har ju kvar på min och köpte min flera månader innan du köpte din. Dränker du dig eller? Hehehe. Pöss

2006-12-28 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0