Välling välling välling!

mat
Uppfinning på hög nivå! Perfekt vällingavkylare!
Trots att jag drabbats av vällinghjärna så är det någon vrå som fortfarande kan tänka logiskt.

På uppmaning av Joacim så skall jag uppge 5 ovanor som jag har... här kommer dom!!!

1. Trots att slaskhinken är ÖVERFULL så tömmer jag den nästintill aldrig. På något sätt så har jag utnämnt det till Mickes uppgift. (som så mycket annat). Jag måste ju ta den om den rasar, och det gör det när man har staplat slask flera decimeter över kanten.

2. Jag slänger papper på golvet, bak i bilen. Jag tror att om jag inte ser skräpet så finns det inte.

3. Micke tycker jag dammsuger dåligt. Sant! Jag tar bara i mitten.

4. Jag måste alltid ha vatten i ett glas på sängbordet på natten. Jag dricker det aldrig men det måste ändå stå där.

5. När jag köper godis så köper  jag alltid väldigt mycket. Jag anser att jag alltid förtjänar en stor påse godis. Pappa säger att det grundades tidigt. När jag fvar mindre och fick veckopeng köpte jag alltid upp för hela pengen med motiveringen att -"Jag hade inte mindre"...


Kommentarer
Postat av: Joacim

Riktigt bra... "Jag hade inte mindre!" *haha*

2006-02-05 @ 14:44:15
URL: http://hamragard.se
Postat av: Karin Ahlqvist

Ulle, du är sjukt smart.

2006-02-05 @ 19:10:18
Postat av: Maria.t

Det där tycker jag va himla bra!!

2006-02-06 @ 11:13:46
URL: http://mt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0