Hormonryck!

Fick mej ett ryck idag. Kände för att åka iväg så vid 11 så drog jag till stan. Jag pratade med Bm Ami på tel och vi diskuterade mina utslag på armarna och benen. Det ända hon tyckte att jag kunde göra var att åka till Ös och söka läkare men jag sa att jag inte hade någon lust att sitta på akuten hel dagen - så farligt är det inte. Blir det värre får jag åka men jag avvaktar.
Jag åkte iallfall iväg till Gbg och Möbel outlet och kompletterade hatthyllan med en skohylla.


Så här blv det i hallen. Ekhatthylla och ekskohylla. Under jackorna finns en rad med krokar för barnkläder men den syns inte.

Det blev så jäkla bra i hallen. Nu använder vi den, det har vi aldrig gjort och det känns bra.
Sen stack jag till Mattlandet på Hisingen och köpte matta till ingången så att klinkersen håller sin fina färg. Efter detta var jag rätt trött och tänkte att det va dax att dra hem igen. På E20 kom jag på att vi inte har schampoo och tvål kvar så en sväng in till Rusta blev det med. Tvättkorgar, schampo, balsam, tvål, fågelmat, stora blockljus, choklad och så det bästa batteridrivna värmeljus... haha. man trycker på dem neråt som en strömbrytare och så tänds de. Perfekt att ha som mysfaktor i twinsens rum. Tänk va gulligt när jag skall kolla på dem så brinner det lite mysljus brevid. Precis i min smak!!


Batteridrivna värmeljus - coola va?!


Nu skall jag ta och få i mej lite middag sen skall jag bjuda Micke på Toblerone som jag köpte på
Rusta - då blir jag favoriten.
Ha en bra kväll!
Ullen





Kommentarer
Postat av: Karin Ahlqvist

Du är världens tuffaste storasyster. Bara så du vet.

2006-01-17 @ 14:23:06
URL: http://karinahlqvist.blogg.se
Postat av: Jenny

Du är beundransvärd! Drar på shoppingrunda i ett verkligen "höggravidiskt tillstånd"!

2006-01-17 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0