Hej alla som kikar förbi! Visa Er!

he

Har börjat sätta mej in i hur jag skall få mer besök/kommentarer till min blogg. Jag vill också veta hur många som passerar och läser. Trodde det bara va mamma, pappa, Johan och Gia och syrran förstås + några kompisar som läste men nu visar det ju sig att det är rätt många. Det visade sig när jag kollade närmare att den senaste veckan så är det ca 20-25 olika personer som kollar bloggen. Sen jag startade bloggen i höstas så har den haft  ca 1300 besök från unika IP adresser, räknar jag alla sidvisningar så är et nästan 5000 besök. Rätt bra va?
När krönikören och författaren Linda Skugge länkade till min blogg från sin, så hade jag under två dagar i runda slängar 200 besök/ dag från unika IP-adresser fast det va ca 300 besökt totalt… TÄNK om ALLA dom som hade tassat förbi hade lämnat ett litet tassavtryck… hade varit kul. Jag älskar ju när folk skriver små hälsningar/kommentarer på bloggen. Det är roligare än att få mail.

 

Men nu ”trackback-pingar” jag och hoppas på massor med besök och kommentarer från kända och okända!!!


Tackochhejleverpastej



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej! Bäst man lämnar ett litet avtryck här då :)

2006-07-12 @ 01:40:20
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Joacim

Japps, bäst jag med lämnar!
Ullen, jag läser allt men kanske inte så regelbundet som jag skall försöka efter detta!

Krya på dig & handen!

2006-07-12 @ 21:26:38
URL: http://wehoo.se
Postat av: Karin

...och du vet ju, att syrran ALLTID lämnar avtryck.. (efter att ha blivit tillsagd...)...

2006-07-12 @ 21:46:22
Postat av: Stina

Mina läsarsiffror for också i höjden efter länken hos Skugge. Från att ha varit ca 50 unika besökare per dag till 200 per dag. Ganska otroligt! Och visst är det kul när folk lämnar ett tassavtryck innan de surfar vidare.
Hoppas solen skiner på er!

2006-07-13 @ 10:33:22
URL: http://www.thureson.com
Postat av: Caroline

Hej!
Är väl bäst att jag lämnar ett litet avtryck jag också då! :) Är här och kollar läget lite.
Ha det så gott tills vi ses igen, och jag hoppas att handen blir bättre snart.

2006-07-13 @ 19:39:06
URL: http://ninnana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0