Känsliga varnas

Ja 5 dagar sen jag blev biten och jag är lite less på bandage och att vara förhindrad. Jag skall inte göra något med vänster hand men då blir det att jag gör allt med höger istället. Det får till följd att jag har slagit sönder lite. Spillt i soffan, och så vidare… Kan liksom inte låta bli. Elin fick tag på den onda tummen och drog lite, gjorde gryyyyyymt ont och jag fick yla en bit…

Imorgon fredag skall jag ner till VC och lägga om. Hoppas att jag slipper skenan för den luktar så illa.

sår 
Läkningen har kommit igång. Aj...

I tisdags var vi på Universeum med Karin, Johan, Gia, Clara och Maya. Deras kompisar var också med. Sen åkte vi hem till oss och grillade och drack vin.

k
Karin ~ en munsbit...

john
Min bror e galen.

jogiclma
Viiiii vill va med på kort!

Onsdagen åkte Micke och jag till Borås för att kolla på ny bil. Vi kollar på Audi och Passat. Jag vill egentligen ha en V70 men det blir då lite dyrare och frågan om det är värt det…


…jag vill hellre ha en pool…8x4m eller kanske 10x5… Fick förresten broschyren från Folkpool. Det kommer bli en pool på baksidan vad det lider. Kommer bli så perfekt!! Swim~swim…
 

pool 
En sånhär på baksidan blir så bra!!!

På torsdagen åkte vi till Alingsås för att kolla på bil. Försökte fika med Anna som jobbade men det gick inte. De hade en Audi där som jag gillade, den kostade 400.000… lagom…Micke svettas.

 

 

 






Kommentarer
Postat av: Jenny

Men fy vilket elakt sår.. Förstår verkligen att det gjort och gör ont.... Stackars Ulle. Krya på dig kramar Jenny

2006-07-13 @ 23:50:32
Postat av: Karin

Ajaj, där satte man frukosten i halsen. Hoppas det läker fint iallfall.. Jatack, en sån pool blir bra. Idag drar jag till Danmark. Hurra! Vi ses nästa vecka!
Krama alla bäbisar. (Var det en Audi All-road? Den är nice..)

2006-07-14 @ 12:57:22
Postat av: Ullen

Vet inte va det va för Audi men den va så fräck. I instrument panelen som va av trä (!) va det en manövreringscentrel över cd/tv/GPS/radio/mm/mm/mm. Jag satt jättelänge och pratade med damen som jobbade i bilen (hon som pratade i GPS:en) "-sväng vänster"...

2006-07-14 @ 13:15:11
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Stina

Hugaligen! Det var inget dåligt sår heller, verkar besvärligt med såret i sig och att ha två smultron att bära på underlättar ju inte det hela heller!
Slå till på Audin tycker jag, det låter som en bra bil!

2006-07-15 @ 00:43:04
URL: http://www.thureson.com
Postat av: Ingesophia

This site is professional and to the point.

2008-10-30 @ 11:49:58
URL: http://ingesophia.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0