Sicken helg!!!

ÄNTLIGEN!
jag
Mats, Ulle och jag!

Här kommer mina härliga bilder från konserten.

Vi tog tåget in till Göteborg tillammans med Ulle och Mats och deras trevliga kompisar. På en gräsplätt intill avenyn så satt vi ner och drack lite vin/drink/öl och hade allmänt trevligt! Vi åt på ”Svarta Oliver” och dit kom även Elisabeth och hennes kompis Annika. Det va så trevligt!

bettn
Annika och Elisabeth två goa flickor. Väntar, väntar...

sen
Så äntligen stog han på scen!

Robbie var underbar! Vilken konsert. Synd bara att han inte hoppade bungyjump från tornen. Hade varit fräckt. Det var en helt underbar stämning, hela Ullevi kokade. Det var bara en liten detalj som var en miss… Jag skulle stått längst fram! Det hade varit det ultimata!


5

6
robb

På dagen var jag och Leo på en ISFutställning och Leo blev 4:a i öppenklassen. Fick inte jättebra kritik. Så vi gör nog aldrig mer det. Åker på en ISFutställning. Det ger mej ingenting. Inte roligt.

Pappa kom upp vid 9 på morgonen med barnen. Allt hade givetvis gått bra och det va underbart att krama dem igen!

På måndagen var Micke hemma och lite hastigt och lustigt så bestämde vi att det vore bra om jag kunde åka till Ullared och köpa kläder till Elin och Erik. Så jag gjorde det. Jenny och lilla Hanna hängde på. Hanna är så snäll. Inte ett ljud hon gjorde från sig utan låg snällt i vagnen och kollade. Vi kom hem vid 21 tiden.

På fredagen kom Jocke, Ewa och lilla Clara upp. Äntligen fick vi träffa henne. Så söt liten tjej som va en salig blandning av mamma och pappa. Vi åt glass och jordgubbar på altanen och fick en trevlig pratstund.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh! Häftigt!! Jag ville vara med! Synd att vi inte kunde träffas.. Puss!

2006-07-04 @ 11:18:23
Postat av: Ullen

Vi som trodde vi såg dej överallt... Där är nog Karin. Nj där är hon, det ser man på gångstilen... Nope!

2006-07-04 @ 19:19:53
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Karin

GÅNGSTILEN? Jag som är så graciös?

2006-07-05 @ 09:52:43
Postat av: Caroline

Hej!
Får väl lämna ett litet spår i din blogg jag med, eftersom jag ändå är här och snokar ibland :)
Efter gårdagens promenad håller vi oss hemma i svalkan(?) idag. Man är väl dum som öppnar dörrar och fönster och släpper in värmen, men jag känner mig så instängd annars... Bra idé med "favoritlänkningen", jag lägger till dig hos mig också då!
Kram från mig och Alexander

2006-07-05 @ 16:01:27
URL: http://ninnana.blogg.se
Postat av: Marcusrebekka

i love this page keep it up.

2009-10-09 @ 08:46:55
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0