Sveriges fulaste sko...





uhuh
...men skönaste.
Jag tror nog att detta är de goaste skor jag någonsin har gått i! Men ack så ful. Lite knäppt!
Idag har Erik och Elin och jag varit på café och myst. Jag trodde inte att det skulle vara en möjlighet men det var det. Jag drack en latte och Elin och Erik fick var sin LallePelle.
Micke r påväg hem och vi skall grilla. Imorgon på fm åker vi till Tjörn för Midsommarfirande. Jag har köpt en Tequila Rose (Mums) och en Baja Päron (?) att gotta mej med.


Kommentarer
Postat av: Karin

Kostade dina också 600 kr.. Som du vet har jag inte den bästa av dagar. Ligger just nu och tröstäter gårdagens tårta...

2006-06-22 @ 18:52:23
Postat av: Ullen

695... phu. Och de är O-R-G-I-N-A-A-A-A-A-A-L...
P-bot e inte kul! Tur att ni fick lite tårta fast då fick inte Henke nån eller?

2006-06-22 @ 19:07:44
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Martinkarine

Thanks for the info!

2009-03-19 @ 09:27:23
URL: http://martinkarine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0