TACK MOSTER KARIN

Idag har jag varit i Göteborg i två omgångar. Först åkte Elin, Erik och jag till en barnaffär och köpte haklappar sen åkte vi till IKEA och köpte stöd till matstolarna. Efter det åkte vi direkt hem. Klockan 15 åkte vi in igen och mötte upp moster Karin som skulle passa E&E när jag gjorde en synundersökning. Föra gången körde pappa runt med dem i bilen, tyvärr fick jag ju inte slutfört det den gången. Det gick på 10 minuter och sen gick vi och tog en Latte på Condeco.

karin o elin
Moster Karin & Elin i soffan på Risåsgatan.

Micke och jag svänger upp på Ryggebolbyväg samtidigt och jag matar E&E med gröt och morot medan Micke tappar upp badvattnet. Vi badar och tar på pyamas. Sen fyller vi på med lite välling och Elin och Erik somnar mätta och nöjda.

Hundarna har inte varit ute på hela dagen så jag tar svängen runt Västerdal. Det är livlin (!) trafik på Västerdalsvägen och jag frågar bröderna i röda huset vad som pågår. Det visar sig att ”Gökes” är till salu. Mickes och min drömtomt är till salu. Snyft.

Hejhej.


Kommentarer
Postat av: Karin

Köp!! Och usch så fånig jag ser ut... Elin är dock väldigt go.

2006-06-02 @ 13:15:43
Postat av: Ullen

Nä jag tycker du e fin!

2006-06-02 @ 20:41:56
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0