Senaste nytt!

erik

Elin & Erik 2 månader!

Mycke händer hela tiden. Elin och Erik växer så det knakar och tiden går så fort.
Dom senaste helgerna har jag tagit barnen och åkt ut till Tjörn. Huset är nästan helt färdigt, det är bara detaljer kvar. Mamma och pappa är snalla och avlastar mej  och  Mikael det känns så bra att ha två famnar extra.
Vi åker ut i helgen igen, Micke skall fixa Passaten som tyvärr fick två 2:or på besiktningen. Hoppas att han hinner grejja det under lördagen när vi är borta.

Vi har bestämt att vi skall borja med övervåningen. Det är ganska svårt att få tag på någon snickare, men vi ger inte upp. Så nu har vi ritat på hur vi vill ha rummen och toan så kan VVS-gubben komma om någon vecka och borja dra ledningar.

Elin och Erik har fått en ny kompis. Lilla Hanna i Skogstorp lät inte vänta på sig utan ville ut tidigare. Hon och hennes mamma och pappa finns på NEO på NÄL och vi vet inte hur länge de får stanna där, men vi vet iallafall att till sommaren kommer vi ha så kul tillsammans.

Vi kommer få massor av nya små vänner. I Nettans mage finns en liten kotte och sen vet jag en till som har det, men jag får inte säga vem det är. Hihi, tids nog får ni veta...

Vi har bestämt dopdatum. Den 27 maj i Skallsjö kyrka. Pappa och Ingemar skall bära barnen fram och de skall ha små fina kransar. Vi skall inte ha några faddrar, det är så meningslöst, istället får våra pappor äran att bära dem. Det blir bättre! Vi har bokat församlingshemmet och vi bjuder familjen och kompisarna. Det blir en fin dag!

Elins mage är lite bättre. Jag åkte upp med henne till Borås och fick Nutramigen utskrivet. Det är ett mjölkfritt tillägg som hon nu får testa. Vi tycker att hon är något bättre. Hon sover tryggare, verkar mer tillfreds och är väldigt glad emellan målen och sovstunder. Vi ger detta några veckor så får vi se.

Just nu sover Elin i spjälsängen och Erik igger i min famn, halvvägs på tangentbordet och har sin hand innanför min tröja, han ligger och river mej.

Hej då!

TACK!

...till alla Er sötisar som skriver gulliga inlägg i gästboken. Jag blir jätteglad varje gång!

Kommentarer
Postat av: mormor Lena

Riktiga små gullungar é dom puss puss nossi nossi

2006-03-24 @ 07:59:49
Postat av: Bro Jo

Hallå: nu e jag lite trött jag skulle precis fråga vad barnen ska heta men det vet jag ju redan men blir det nåra fler namn??
du borde lägga av ambulansen o skriva nån bok i stället! ska jag skriva mina emmoarer nån gång så kan du få hacka ner det:
HA DET GÔTT

2006-03-24 @ 23:52:00
Postat av: Bro Jo igen

Denna e lite rolig...

2006-03-24 @ 23:55:25
Postat av: JK

provar igen

Postat av: Moster Karin

Hihi. Mina fina bäbisar!

2006-03-25 @ 17:23:09
Postat av: Karin

Kolla in denna hunden!


http://www.youtube.com/watch?v=4cSRpu7bI04&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b

2006-03-25 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0