Längtar, längtar, längtar...


Som vanligt på morgonen så vid 8 snåret så sover E&E förmiddag. Jag käkar lite frukost och kolar TV4 frukost TV. Idag så var det ett reportage om sommarens festivaler och någon cool festivalkille som höll i massor av trådar var där. Han rabblade massor av festivaler som är populära som Roskilde, Hultsfred och Arvika. När han fick frågan vilken festival/konsert man ABSOLUT in te får missa i sommar svarade han tveklöst.

Robbie Williams på Ullevi!


robbie


 
OCH VEM SKALL DIT?


 robbi



JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG - JAG!


STACKARS ER SOM MISSAR DETTA!


robb
Utomhuskonserten i Nebworth, England - har bara sett DVD:n. Där skulle man varit!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahaha! Du är för rolig! Jag kanske kan stå utanför och lyssna.. Du vet Lisa, min kollega. Hon har köpt två biljetter som kommit bort i hennes flytt. Stackaren. Hon har RÄTT stor panik.

2006-05-26 @ 12:55:19
Postat av: Ullen

Be henne gå in o kolla på min blogg - hehe - hon kmmer kola vippen!!

2006-05-26 @ 22:08:34
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Karin

Hon har hittat dem nu. Puh! Tack för en trevlig dag. Smörgåstårtan var.. enormt god.

2006-05-27 @ 20:13:18
Postat av: Ullen

Liiite paniiik! Sicken tur för Lisa! Tacka för idag, vi är jätte trötta och jätte glada! Skall skriva lite om dagen och lägga ut på Bloggen men INTE idag... Zzzzzzzzzzzzzzzzz
Go´natt!

2006-05-27 @ 21:56:51
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0