Nya bissingar och blåbärspuré

Shit pomfritt, Eriks tänder har brutit igenom. Han har två små vita piggar i underkäken. Därav kanske att det är lite gnälligt just nu. Tur att jag inte ammar! Elin är också lite förkyld.
 

Det har inte hänt så mycket så jag visar lite bilder istället. Om jag hade haft bredband så hade jag kunnat visa så mycket mer, men 3 bilder tar ca 1 timme att lägga ner, då förstår ni varför…

 

Nu är klockan 21:45 och jag skall försöka komma isäng innan 22 så snart ligger jag nerstoppad. Ibland kan jag sitta uppe till 24 och det är lite dumt med tanke på att jag är uppe en gång och sen går upp vid 7. Då blir man trött!

matelin
Katrinplommon puré får fart på maggen. Mysigt att ha i ansiktet också!

mat
Gott med blåbär tyckte Erik och åt med hela ansiktet!
Erik har 4 månader gammal fått två små bissingar i nederkäken!

Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch, Erik ser ju misshandlad ut! Hehe!

2006-06-01 @ 11:44:17
Postat av: Samueljeanette

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-10-08 @ 14:53:48
URL: http://samueljeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0