Veckan som gått från Banangröt till hoppegunga...


er
Erik i hoppegungan.

eh
Elin

Denna veckan har bara rasat iväg. Vad har vi gjort?? På måndagen så fräffade jag lilsyrran i Göteborg, vi åt glass på Lejonet&Björnen.

På tisdagen va vi på BVC på föräldra-utbildning. Det va en ny grupp fast Kiro och Carolina va där. Vi ägnade träffen åt att presentera oss. Kiro har en flicka som heter Nora och Carolina har lilla Alma. Vi testade Banangröt för fösta gången - gud vilket kladd! Det mesta hamnade utanför. Jag fick låna en hoppegunga från Karin Winge. Erik gillade verkligen att hoppa, Elin är fortfarande lite skeptisk.
På onsdagen åkte jag till stan vid 12. Jenny ringde och frågade om jag hade lust att ses vid Backplan. Det var rea på Guppi. Hittade lite bobysar.

Torsdagen hände inget speciellt. Vi köpte en extravagn att ha på landet.

Imorgon fredag så skall vi träffas i mammagruppen. Vi skall promenera och luncha på Nääs. Det blir trevligt. Vi skall till BVC på morgonen och väga och mäta.

Hej

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej,

Tack för senast. Jag var på MVC hos Ami i tisdags och där såg jag en fin bild på Erik o Elin.
Skall nu åka till stan och hämta nummerlappen. Vi får se om det blir ngt imorgon eller om jag bara hejar på Sara. Ami avrådde mig från att springa. Känns lite tråkigt när man tränat så mycket.

Ha det bra på Nääs idag.

Kram Jennie

2006-05-12 @ 09:52:21
Postat av: Karin

Kom gärna och ät glass snart igen. Jag vill pussas med mina bäbis-klumpar!

HejHej!

2006-05-12 @ 10:32:20
Postat av: Joacim

Hello!
Nu trillade jag in på din blogg. KUL läsa in mig lite.
Känner att jag försakar mina internetkompisar fast snart anländer ADSL:et så då skall det bli bättring igen...

Kram // Joacim

2006-05-12 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0