En till töntlista

Lista stulen från Firekick !

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Nicolette
- Francesca
- Dominique

Tre platser jag vill resa till:
- Israel
- USA
- Någonstans i Asien igen

-Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- http://wehoo.se/y/
- www.aftonbladet.se
- www.ulrikaahlqvist.blogg.se

Tre tillfällen då jag ibland gråter:
- När jag lyssnar på Mauro Scoccos "Till dom ensamma"
- När jag tittar på Erik och Elin (inte alltid men ibland)
- Hemlängtan

Tre filmer jag aldrig får nog av:
- Sällskapsresan till Mallorca
- Dirty Dancing
- Kalle Anka på julafton

Tre platser där jag intar ett lugn:
- Hemma
- Havet
- I skogen med hundarna

Tre saker jag gör när jag är hemma ensam:
- Spelar stereon skethögt
- Sover
- Ligger i badet

Tre program jag skrattar åt:
- Gamla avsnitt av Vänner
- Americast funniest homevideos...
- Morrongänget

Tre saker jag skrattar åt:
- Mikael
- Erik
- Elin

Tre jobb/yrken jag haft:
- Lärare (?)
- Bussvärdinna (??)
- Ambulanssjuksköterska (!!)

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Fotograf
- Florist
- Pilot

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Skriva
- Planera saker...
- Vara tvillingmamma

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Göra hemsida
- Bugga
-
 
Tre förebilder:
- Mamma
- Pappa
- ?

Tre saker jag har om tio år:
- Två tioåringar
- Färdig tomt
- Pool

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Kärlek
- Liv
- Insikt


Kommentarer
Postat av: Louistindra

I love this page.

2010-01-04 @ 10:51:44
URL: http://louistindra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0