Nya bilder

Min rygg är mycket bättre. Jag vaknar inte längre på natten av kramp i musklerna och jag vänder mej i sängen utan smärta. Jag reser mig ur soffan obehindrat. Jag skall inte säga att vagnen har all cred för detta men den har STOR del i det… Den är lättkörd och jag slipper gå böjd. Detta gör att allting blir så mycket roligare, att åka iväg och fixa och greja. Allt blir enkelt.

 

Vad gör vi nu för tiden? Tja, för det mesta samma saker men det är trevligt. Vi träffar mycket roliga människor och deras barn.

 
kyrkis
Jennie med Ida och Ulrika med Erik och Elin.

kyrkis

Kyrkisfröken Christina i randig tröja. Hon har precis blivit mormor.

 

Leo har varit sjuk. Han fick sova en natt på Blå stjärnan och vi fick åka tillbaka onsdag morgon för det är något med honom som inte stämmer. Nu har veterinären kommit fram till att han har en infektion, troligen i lungsäcken som han nu får antibiotika för. Först så trodde de att det va Erlichia, en fästing sjukdom (jättekonstigt för Leo har bara haft ett par fästingar i sommar), så vi fick medicin och jag ilade och köpte ut den. PANG! Där rök 500 spänn, och nu skall han inte ha det. Så är det någon som lider av Erlichia så kom hit här finns en månads kur… I alla fall, han mår bättre verkar det som och från och med nu så tänker jag inte åka till Blå stjärnan mer. Nu blir det bara Alingsås djurklinik. BASTA!

bayle
Yo, Hey, Wazzzup?! Bailey har hittat en perfekt huvudhängare.

moa
Lilla Moa.



Moa och Ulrika har varit här och fikat. Ikväll kommer mormor och morfar upp hit, Det va et tag sen vi sågs och Sally och Sara kommer också med.

morot
Morotmellis

erikpulka
Eriks nya pulka - Elin ville inte veta av sin...

erikmickeerikblommbaddarebaddab

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va söt Erik är med blomman på huvudet! Och Baileybus också! Kramis

2006-11-16 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0