TVILLINGTRÄFF

Idag har det hänt grejor. Vi va på Kyrkis som vanligt. Där träffade vi Jennie, Nettan (+ en hästkompis som jag inte kom ihåg namnet på), Ulrika. Barnen lekte och vi hade sångstund. Vi tackade Gud för maten och så fikade vi. Vid 12 drog vi ner till Lerum för att kolla kameran. Killen på Ahlséns visste va det va för fel och det kunde bli rätt dyrt. Vi får se hur det blir med den saken…jag vil ju ha en kamera…

 ee






Kyrkis. Idag va bilarna roligast. Erik slog de äldre killarna om de tog bilar ifrån honom...


Klockan 15 va det dags för tvillingträff. Så kul. Nere på vc i Floda hade ett gäng tvillingfamiljer samlats och det va liv i luckan vill jag lova. Det va faktiskt också en trillingfamilj där. Jättekul. Vissa av dem kännde vi till innan men bla trillingfamiljen hade vi inte träffats förut. Jag bestämde mej för att när övervåningen är klar så skall jag bjuda hit alla på en liten träff.

Cissi
Cissi med Julia och Tilde 15 månader.


malin
Malin med Linnea och Emilia 5 månader


 

lina
Lina med Hilda och Maja 8 månader


 

trilling
Lotta och Robert med 2 av 3.
Sorry! Kommer inte ihåg vem som va hemma med mormor...


malin
Malin med Nelly och Melvin
Vi går i samma mammagrupp

elin
Och Elin förstås.


 

erik
Och Erik.

 

blöjor
Såhär ser det ut när vi bunkrar billiga blöjor och tvättlappar.
Brukar köpa dubbelt upp faktiskt...



Senare på kvällen så va det dags för min andra ridtur. Denna gången så övade jag markarbete med Snuttan. Det är ju det här med balansen, den är ju sisådär. Men, jag måste ju börja någonstans och det får vara lite guppigt och hoppigt. Det började med att jag inte kom upp på hästen. Den är ju rätt hög och jag kunde inte svinga mej upp… liiiite pinigt. Nettan och de andra damerna fick ju något att skratta åt och – tja, jag får väl bjuda på det…


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill också rida! Buhuhuhu! Behöver jag ens säga att E&E var gulligast av alla barnen. Men jag är kanske lite jävig.

2006-11-06 @ 23:42:24
Postat av: Mofa

Tycker jag med

2006-11-07 @ 07:59:34
Postat av: Junitjej

Undra om det var min pojkvän som expedierade dig på Ahlséns....
Just nu regnar det en massor här. Trist! Jag är lite nervös inför ett utvecklingssamtal, som jag ska hålla imorgon. Skönt att en kollega ska vara med.
Ha det gott!

2006-11-08 @ 21:14:48
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jimruna

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 08:53:00
URL: http://jimruna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0