Töntlista.

Tagen från mitt i livet.

Namn:
Ulrika

Ålder: 32

Stjärntecken: Stenbock

Bor: I en villa ganska långt i Ryggebolskogen.

Yrke: Ambulanssjuksköterska, fast just nu mammaledig.

Drömjobb: Se ovan. fast fick jag inte ta det så ville jag bli florist eller fotograf. 

Saker jag gillar att göra på fritiden: Trädgård, göra små utflykter, äta god mat. Åka till Stockevik.
Favoritresemål: Skulle vilja komma till NY och tillbaka till Thailand. Jag gillade det landet.
Musik jag tycker om: Allt som spelas på radio.

Favoritdryck:  Vatten, Te, rött vin, must.
Favoritmat: Soppa just nu.
Favoritfilm: Alla Sällskapsresanfilmerna. 
Favoritserie: Många såpor på TV. 
Jag samlar på: Inget. har samlat på grisar, sälar, servetter och gamla saker. Nu är jag mera släng.
Saker som gör mig glad: Givmilda människor.
Människor som jag tycker är inspirerande: Människor som gör det de tror på.
Om 10 år: shit vet inte. Aktiv mamma till Erik och Elin.
Det visste ni inte om mig: Jag tror alla vet allt.
Det bästa som har hänt mig: Micke, Erik & Elin.


Kommentarer
Postat av: Therese

Så du är ambulanssjuksköterska... intressant. HUr länge har du jobbat som det? Jag är asnervös av att bara utbilda mig till SSK, nervvrak rättare sagt, man ska ju kunna så mycket. Känns hopplöst ibland.
Ahhhh då vet jag vad jag ska göra för mat, soppa. Jag har ett recept på fisksoppa men jag tycker varken om fisk eller soppa. Jo, men inte de tillsammans men ändå ska jag göra det. Intalar mig själv att det är bra med varierad kost och allt ska man inte gilla. Eftersom jag prövar olika maträtter så kan det ju faktiskt vara något jag gillar =)

Ha det bra

2007-04-03 @ 01:12:04
URL: http://theaa.blogg.se.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0