Jag är beroende

...kan ibland inte släppa datorn ur knät. Nu har jag suttit i 2 timmar och försökt fatta hur jag skall få in denna bilden i bloggen. Klurigt men nu sitter den där. Samtidigt har jag kollat på en film på TV3 om Human trafiking. Så hemsk.
Nu fr jag f-n ta och gå och lägga mej. Skulle lätt kunna sitta här i flera timmar till. Har loggat ut från messenger för at ingen skall börja snacka. Då är det skit svårt att säga gonatt. Imorogn blir det Aludden igen. Lätt att åka dit och låta ungarna springa runt.

40020-1236

Vill ni se denna scrappen i större storlek så får ni gå in på denna länken.


Kommentarer
Postat av: Ma

Fina Erik, har du inget liknande på fina Elin/momo nena

2007-08-22 @ 11:00:41
Postat av: Joacim

Två timmar första ggn nästa gång fortare. Det e beroendets baksida, det krävs mer för samma kick ;)

2007-08-23 @ 10:31:15
URL: http://www.wehoo.se/
Postat av: Lukas Podolski

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-12-08 @ 11:28:58
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0