onsdag kväll....

Varit en sväng ute på hästryggen. Efter den senaste lektionen med Nettan så fick jag lite att tänka på. Som vanligt memorerar jag i mitt huvud och "bearbetar" nästa pass. Idag tänkte jag bara jobba med det vi höll på med under lektionen dvs ha rätt sist, tänka på skulderbladen, lösa armar, knipa med skänkeln, rak i ryggen, rida lätt uppåt inte framåt. Man kan ju fråga sig hur svårt kan det vara då? Jo det är faktiskt svårt. Jag hade lite lätt huvudvärk och jag frös så det gick la sådär men jag uppskattar att Nettan kom en sväng och kollade av allt. Jag skall försöka rida i jul och njuta lite.

Fotograferingen i Kungsbacka med Emelie blev inställd. Så kan det va och det gör inte något eftersom jag har lite att göra innan jul. Det skulle va skönt att åka utan kidsen. Så efter nyår nång gång passar ju bra!

Nu blir det "Bonde söker fru" för hela slanten och sen skall vi städa av golven.

Kommentarer
Postat av: Karin

Varför ställde hon in!?!? Jag har fortfarande inte fattat hur du vann?

2007-12-20 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0