Tidsfördriv...

Stal den hos Maria Holgersson

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att samtalet med Anders gick bra. Han Skrattade tom åt mina skämt. Det är ett bra tecken. Eller?
Vad gjorde du kl 08 imorse? Kollade på Pelle Svanslös.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Borstade ungarnas tänder.
Det sista du sa högt? Gällervarehäng, tugga på frigolit och klättra på TV:n? Var skall det sluta?????
Det senaste någon sa till dig: Mamma ajja...
Vad har du druckit idag? The.

Vad var det senaste du åt? Gröt.
Vad var det senaste du köpte? En sked.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt och klart. Underbart.
Godaste glassmaken? Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Sover du tungt? Nej tyvärr inte
Drömmer du mardrömmar? Ibland.
Trivs du med ditt jobb? Ja.
Favoritklädsel? Jeans.
Favoritlåt just nu? Wakeupcall med Maroon 5.
Vad ser du om du tittar till höger? Gräsmattan.
Vad gör dig glad just nu? Min älskade familj.
Vad ska du göra härnäst? Åka till rytmiken.
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? På g.
Favoritgodis? Skumtomtar.
Kläder just nu? Jeans och a formad-tröja
Sommarplaner? Ledigt så mycket som möjligt.
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du något instrument? nä.
Morgon eller nattmänniska? Morgon.
Vad är viktigast för dig? Barnen och Micke.
Är du kittlig? Nja.
Snarkar du? Ja enligt Micke.
Stjärntecken? Stenbock.

Äckligaste insekten? Spindel.
Stökigt eller välstädat? Mitt i mellan

Längtar du mest efter just nu? Tomten.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kanske jag tar den sen =)
Ha en fin kväll!

2007-12-04 @ 17:37:24
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0