Godmorgon!

Klockan är inte mer än 05:21. Jag har precis gett E&E en flarra välling. De somnade om direkt. Gött.

Idag kommer Lisa och Linus hit. Jag skall passa dem tills Anette kommer hem. Hon har varit i Stockholm. Jag tyckte det va onödigt att Bertan skulle behöva ta en semesterdag bara för några timmar. De nappade och nu kommer dom vid 8 kanske. Anette kommer innan 12 så jag får underhålla de små i några timmar. Jag sa dock till Ulle med Moa att hon gärna fick komma en sväng. De hade ingen baby-rytmik så hon dyker nog upp. Igår kväll stekte jag pannkakor och gjorde en pasta sallad för att slippa stå idag när de är här.
Nu skall jag försöka somna om.
HEJ

Kommentarer
Postat av: åsa

Hoppas du somnade om!
Ha en skön dag!
Kram!

2007-02-13 @ 06:12:19
URL: http://havsbrus.wordpress.com
Postat av: Sussie

Hej Ulrika!
Tänk vad man hinner mycket i Din ålder; då man har jobb och barn och allt går i ett... Värre är det nu, när alla barn flyttat hemifrån... får knappt städat...
Himla kul å kika in på Din sida å Dina söta barn! Grattis till allt; guldklimpar å härlig man!
Kanske kikar jag in en annan gång!
Kram från Sussie, mamma till Josefin/Jossie, Hampus/Hampan, Jon-Petter/JP och Sanne-Lee/Salle

2007-02-13 @ 20:15:47
URL: http://www.neuropedagogik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0