Har jag tur eller har jag tur??

Nettan, min mammakompis ringde i eftermiddags och undrade om jag ville hänga med på en mini-spa-kväll. Eftersom jag har svårt att säga nej när kompisar ringer och frågar så sa ja ju givetvis -JAPP! Det skulle visa sig va exagt rätt beslut!
Nettan känner någon på M2, en mäklar firma. De ordnade en mini-spa-kväll för VIP gäster. Hur jag hamnade ibland dem kallar jag bara ren tur.
Iallafall. Vi kom dit och det fanns ALLT. Massage i alla former, pedikyr, manikyr, ansiktsrengörning, makeup, minispa, färganalys, vaxning av ögonbryn. ALLT GRATIS!! Vi va snabba att boka nack/axlar/rygg massage och vi gick först på en rengörning av ansiktet. Direkt efter det så vaxade och färgade jag mina ögonbryn. Efter det så blev jag sminkad. Behandlingen efter det va en handbehandling och den va jätteskön. Sist gjorde vi en färganalys. Resultatet blev detta. Jag är vinter. Iskall. Jag skall ha kalla klara färger. Om jag vill ha milda färger skall jag välja mild rosa, mild ljusbå, mild ljusgul osv. Färganalysen va jätterolig.
Det va väldigt roligt att komma iväg på detta mini-spa. Tänk att jag bland alla Nettans kompisar va den som fick följa med. Jag är så tacksam!


Kommentarer
Postat av: Karin

Låter superkul! Jag blev jätteavis! Hejja Nettan!

2007-02-21 @ 08:45:30
Postat av: Anonym

Hur lycklig e inte du. Mini-Spa bara sådär. Det e verkligen hur skönt som helst. Fast jag hade hoppat färganalys, och ögonbrynen. Suttit i bubbel och masage däremot..

2007-02-21 @ 19:07:21
URL: http://joacim.wehoo.se
Postat av: Carina

1. När du har laddat in en ny bild till din blogg, via ?Ny bild? i vänstermenyn, så ligger den i bildbanken.
2. När sen skriver ett inlägg så brukar jag markera texten och klicka på ?vänsterjustera?, dvs femte knappen från vänster i menyraden mellan rubriken och där du skriver din text.
3. Därefter klickar jag på ?infoga bild?-knappen och väljer den bild jag vill ha. Viktigt då är att markera endast bilden och då välja ?vänsterjustera? eller ?högerjustera? ? detta beroende på om du vill ha bilden till vänster eller till höger om texten. Med detta val så hamnar bild och text bredvid varandra.

2007-02-21 @ 19:41:34
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Junitjej

Du har tur!!!

2007-02-21 @ 19:46:10
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar på din fråga (jag ser att du redan har fått svar av Carina): Jag brukar infoga bilden först.Oftast väljer jag vänsterplatsen. Sedan sriver jag inläggstexten. När jag har skrivit klart, markerar jag bilden, klickar på högerplatsrutan och sedan på vänsterplatsrutan igen. Då hamnar bilden på rätt ställe. Hoppas du förstår min förklaring.

2007-02-21 @ 19:52:30
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Junitjej

Ullen, jag brukar göra olika. Ja, det blir olika oftast. Bilderna i den senaste gissningsleken är 200.

2007-02-21 @ 20:52:15
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad litet lyx förgyller vardagen. Underbart. Vilken tur du hade som fick allt gratis! Nu till något annat. Tidigare idag ville jag göra om min blogg. Vill ha en bakgrund som ser ut som en tapet av något slag, men jag hittade inget. Jag ser att du har en jättefin bakgrund. Får man fråga var du hittat den?

2007-02-21 @ 20:54:43
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Ullen

Hej
Bakgrunden har jag funnit på någon blogg någonstans. Du kan kopiera den eller så har jag en till, svart, som är skit snygg. Vet dock inte hur det blir med texten på.

2007-02-21 @ 21:53:34
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Carina

Du har verkligen tur du som fick gå på mini-spa. Kan verkligen tänka mig att det var toppen att få blir omhändertagen för en stund. :)

Ja, din bakgrund här på bloggen är verkligen läcker. Förresten min förklaring gällande placering av bilder i inläggen var den någon bra förklaring? Hoppas det hjälpte.

2007-02-22 @ 18:30:29
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0