Vår kul!

Det händer mycket roligt under våren. Vi skall till Långberget med våra vänner och ha en snöhelg. Förra året var Erik och Elin så små men i år hänger vi på. De hade så roligt förra året och de hade så gott väder så vi håller tummarna att det blir en repris i år.

Den 17/5 öppnar Borås djurpark för säsongen. Vi kommer nog köpa ett Lejonkort så vi kan åka dit flera gånger.

Liseberg kommer det definitivt bli. Har inte varit där på väldigt länge och i år tänker JAG, bli den som drar ihop tjejgänget och tar en heldag med åkpass och hela köret!

Sen kommer jag nog hänga på Vattenpalatset både med och utan barn. Det är avkoppling att åka mer på vuxenkvällarna med mamma och syrran och bli masserad och sola.

Sen till sommaren kommer vi bada utomhus i havet. Vi åker till Stockevik med mamma och pappa. Där badar och solar vi.

3421

Kommentarer
Postat av: Gia

Mycket roligt väntar!!!! Jag längtar också efter Lisseberg och åkband.

2007-02-13 @ 23:24:05
Postat av: Karin

Sommaren kommer alldeles strax!

2007-02-13 @ 23:30:56
Postat av: Ullen

Hänger ni på då?

2007-02-14 @ 07:30:18
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: JK

klart vi ska med
clara o erik längst bak i balder
maya o elin längst fram
kusinerna rockar fett!!!

2007-02-14 @ 20:58:39
Postat av: Gia

Tänk att jag inte kan lära mig att Liseberg stavas med ett s. Ha dé !

2007-02-16 @ 12:27:41
Postat av: Olavstina

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-06-25 @ 08:53:00
URL: http://olavstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0