Alla andra har en sån så här kommer min...

Vilken svordom använder du mest?
Shit.
Äger du en iPod?
Nope.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag har två. Dom heter Erik och Elin. Dom är ställda på 06.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej dom ligger i sommar lådan.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nej jag älskar att vara med på kort.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Göta kanal. Bra för att va nummer två.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Antar att det var mångmiljonbelopp? Shopping i massor, bil, resor! Ååh, I wish.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej jag är inte lat.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Ja en gång på Planet mellan Bangkok och Köpenhamn. En Stesolid och en Stilnoct + två glas vin. Jag vaknade över Moskva. Förvånad. Nu efteråt kan jag undra om jag har snarkat????
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Klapp och klang, julskiva och westlife.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Herregud vanlig.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
JA! Och jag är dödsdömd om jag talar om det så my lips are sealed.
När var senast någon stötte på dig?
Haha, eh, no idea. Im taken.
Vad åt du till middag?
Har inte kommit så långt ännu idag. Fast igår blev det oxfilé med potatisgratäng...
Använder du huvtröjor?
Ibland.
Kan du vissla?
Ja. Helt ok.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
De största och värsta mohaha.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jadå!
Tittade du på tecknat när du var liten?
Oja!
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Sällskapsresan.
Äger du några bandT-shirts?
Nej.
När flög du senast?
Med mamma till London. I höstas.
Läser du för skojs skull?
Nej inte just nu.
Pratar du några andra språk?
Kan ju engelska, och tyska dåligt.
Har du gråtit offentligt?
Jaarå... Senast när jag blev hundbiten. Då vrålade jag inför ganska många hundratals människor.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej, bara när jag vill.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nope...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Why not..?
Kan du kasta macka?
Självklart.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men vill!
Vad har du med dig in på bion?
Han inte med mej något men jag köper alltid popcorn och dricka.
Vem är din favoritlärare?
Gull-Maj. Hon är död, hon dog i Kao Lak.
Har du någonson dejtat någon av en annan ras?
Annan ras?
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Nä?
Gillar du att flyga flygplan?
Japp.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Haha!
När sov du senast på golvet?
Don't remember.
Gillar du din boendesituation?
Ja. Man vill väl alltid ändra men i det stora hela så gillar jag huset. Speciellt övervåningen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Inte många.
Äter du frukost dagligen?
Ja.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej. Det flyter.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Har inga lektioner längre, men det brukade inte hända.
Vilken är din favoritfrukt?
Banan.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Tänker på det, men bryr mig oftast inte.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
33 om 365 dagar!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja.
Tror du på liv på andra planeter?
Kan finnas.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kärringen på Barnmottagningen. Jävla apa.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Herregud!.
Vad var det sista du åt?
Frukost. Havregrynsgröt och den obligatoriska kopper varmt te.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma tror jag.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning, har frågat men kommer inte ihåg.
Gillar du senap?
Nä.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Klara jag detta så klarar jag allt. Ulle du e bäst. Go girl.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Vill, men tror inte jag hade vågat.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Somnar på sidan, men sover även på magen.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nepp.
Tycker du om att krama folk?
Ja. Dom som doftar gott.
Skulle du säga att du är trendig?
Hehe, inte precis.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Nu är ju jag upptagen, men jag skule nog bli glad.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Veit ikke.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, lite. Eller näää.
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Ingen.
Tycker du att du är attraktiv?
Sometimes.
Vad är du allergisk mot?
Ingenting som tur är.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
Det är upp till var & en.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Carl-Fredrik kanske...

Kommentarer
Postat av: Mamma L

Ditt namn Lena är efter mej, Ulrika hittade vi på för vi tyckte det var fint och Martina efter min älskade mormor....Vi det är pappa och jag

2007-01-02 @ 11:32:55
Postat av: Karin

Ulle - vem är Gull-Maj?

Och jag vill veta hemligheten!

2007-01-02 @ 19:40:34
Postat av: Ullen

Gull-Maj va en utav min klassföreståndare i gymnasiet. Hon och henns man dog i tsunamin för två år sen i Kao Lak. Tråkigt!

2007-01-03 @ 21:37:18
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Camilla

Oj, vilken lång lista. Men väldigt intressant läsning! :)

2007-01-04 @ 14:28:07
URL: http://mskeepyourdistance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0