snor.nu

Jag tackar morbror så mycket för hans insatser i att lära Erik och Elin snyta sig. Tänker inte visa någon bild på eländet men jag kan ju iställer berätta att de fräser och fräser. De hetsar varann och skrattar när det hänger en lååååååång grön elva under näsan.
Vi satt i bilen, Karin hade knött sig in och satt sig mellan barnstolarna. Erik fräste och Johan hakade direkt på. BRA ERIK FRÄÄÄÄÄÄS!! Och Erik fräste. Det tar oftast en skekund tills Elin hakar på och så även nu. Där satt de två och fräste. Karin satt och kväljde och försökte desperat förhindra att kräkas.

Well, då kan jag ju förövrigt meddela att jag är medlem i SNOR. Är så spänd på min näsflöjt att jag tror jag spricker!

Kommentarer
Postat av: Joacim

Detta var overkill Ullen, tycker du skall utgå med omedelbar verkan. Eller så ber du Micke spela in ditt performance och publicerar det, så vi får oss ett gott skratt av dig. Dessutom, gå inte och trilla på ansiktet så den där flöjten blir permanent.

2007-08-02 @ 08:54:56
URL: http://www.wehoo.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0