katt ♥hund

Jag tjatade ganska länge om att få en katt. Micke gillade inte katter och vår Alaskan malamut som vi hade då, va en ras som vanligtvis åt katter sa Micke. När övervåningen va vind så stängde vi med en vanlig dörr och det fanns en liten springa ner till. Inget jag tänkte på men när jag började hitta musskit i trappan så anade jag va som va på gång. Det dröjde inte länge förren vi insåg att vi delade hus med små möss. Minst två stycken. Vi rev ut hela huset och en av de två bodde i min dyra Bally känga. Den ena kängan bodde den i och den andra förvarade den mat i (Leos torrfoder). Smart liten mus. Well, där kom dödsstöten och en katt skulle införskaffas. Micke sa att om det blev bråk mellan katten och hundarna så skulle katten slängas ut. Omedelbart.  
Lilla Musse kom till oss och han är så go så go! Men kommer han äverens med hunden? Tja ni får döma själva.

Bilderna är inte arrangerade!

qqqqqqqq

Kommentarer
Postat av: Annelie

Helt otroligt=) Så gulliga tillsammans, det måste vara kärlek:)
Ha det fint!

2007-06-17 @ 00:50:58
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Karin

Sötast.

2007-06-17 @ 11:25:45
Postat av: Junitjej

De ser ut att komma väldigt bra överens!

2007-06-17 @ 13:04:53
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0