Egendomliga fakta om mej...

Jag har blivit utmanad av Junitjej, Carina och Joacim

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Here we go:

1. Trots att slaskhinken är ÖVERFULL så tömmer jag den nästintill aldrig. På något sätt så har jag utnämnt det till Mickes uppgift. (som så mycket annat). Jag måste ju ta den om den rasar, och det gör det när man har staplat slask flera decimeter över kanten.

2. Jag slänger papper på golvet, bak i bilen. Jag tror att om jag inte ser skräpet så finns det inte.

3. Micke tycker jag dammsuger dåligt. Sant! Jag tar bara i mitten.

4. Jag måste alltid ha vatten i ett glas på sängbordet på natten. Jag dricker det aldrig men det måste ändå stå där. Sen plockar jag inte bort dem utan låter dem stå kvar tills det inte finns någon plats kvar på bordet. Har hänt att antalet blivit tvåsiffrigt...

5. När jag köper godis så köper jag alltid väldigt mycket. Jag anser att jag alltid förtjänar en stor påse godis. Pappa säger att det grundades tidigt. När jag fvar mindre och fick veckopeng köpte jag alltid upp för hela pengen med motiveringen att -"Jag hade inte mindre"...


Ni som känner igen inlägget, det stämmer det är gammalt. Jag kom inte på några fler galna kommentarer om mej själv. Vill ni ändå ha några så får ni fråga pappa - han har säkert ett gäng på lager.

Jag passar utmaningen vidare till:

Jenny

Lilla bloggis
Malmö i mitt hjärta
Midsommar
SSNewyork


Kommentarer
Postat av: Sarah

Den gjorde jag igår ju :)

2007-03-07 @ 13:25:26
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se
Postat av: Karin

Du har alltid varit knäpp. Haha!

2007-03-07 @ 17:10:44
Postat av: Jenny

Glömde ju säga att jag antagit utmaningen.. =)
Men de har jag gjort i alla fall!

2007-03-09 @ 14:13:25
URL: http://nalgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0