Frisk igen.

image754























Ja, nu mår jag bättre. Det är bara lite förkylning och hosta som envetet hänger i. För första gången i mitt liv har jag haft influensa. Det har varit så illa att jag inte ens har kunnat ta hand om barnen.
På tisdagen kände jag mej bättre först så jag sa till Micke att han kunde åka till jobbet. Men det gick inte så han fick komma hem. Jag orkade inte stå upp och byta på Elin utan att känna att jag nästan skulle trilla ihop. Marie Lindström sa att deras tog 1 vecka innan de va över och det tog det för oss med.
Paniken växte för vår efterlångtade resa till Långberget hängde ju lite löst. Tänk om Micke också blir dålig, då kan vi ju inte åka. Mamma, pappa och Britt har varit här och hjälpt till hela veckan och det va så bra. Annars vet jag inte hur det skulle gått. Idag så packar vi bilen och förbereder så vi eventuellt kanske kommer iväg imorgon kväll.
Så från och med imorgon kväll kommer jag inte skriva något med här utan rapporten om semestern kommer vecka 13.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

skönt att ni är friska!
ha en trevlig resa!

2007-03-18 @ 14:02:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

Tur att du blidde frisk! Puss

2007-03-18 @ 15:46:01
Postat av: Emelinda

Läste att du också gillade Anna Book's mans tatuering. Jag gillar den skarpt! själv har jag en ängel på min axel med texten "Vila i frid, Joakim" efter min storebror som omkom i en bilolycka.

2007-03-18 @ 16:41:28
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Ja precis :)

2007-03-18 @ 18:39:37
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0