Hemma igen efter en fin vecka!

En vecka går så fort. Nu är vi hemma igen efter en UNDERBAR vecka med snö/skidor/pulka och goda vänner.

Vi bodde i varsin stuga alldeles vid backen i Långberget. Jag fick testa på att åka längdskidor. Jag har gjort det förr fast nu med riktig utrustning och riktigt bra vallade skidor och personlig instruktör. Perfekt. Vi alla är nog lite impade på att Kjell va så duktig! Perfekt att kunna ta lite hjälp. Nästa år hoppas i alla fall jag på att få ha egna skidor och få åka varje dag. Vi hoppas det blir av nästa år igen!

 

Idag har vi fixat ute. Micke har kört bort lite ved och jag har spolat av verandan. Erik och Elin har lekt ute i solen. Ingemar, Britt, mamma och pappa har varit och hälsat på. Leo och Musse har kommit hem igen efter en vecka hos mamma och pappa.



alla barn
Alla barnen. Här grillar vi korv och solar oss vid "Stora sten"

erik
Erik äter snö.

ludde
Collage på Ludde 3½ år.

kombi
Kombi banan. Där fick alla vara. Även vagnar så där gick vi promenader.

fam karin
Familjen Lindstrand/Winge i spåret.

david
David åkte både slalom och längdskidor.

karinludde
Karin och Ludde i spåret.

mariedavid
Marie, David och Emil i backen. Hör övar de plogning.

pulka
För våran del va det mer pulka som gällde. Micke släppte dem uppifrån
och jag tog emot dem där nere. Yyiiihoooooooooo!

snowboard
Fröken "pröva allt". Här bockar hon av snowboard ifrån listan. Hejja Karin!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tuffa bilder! Alla barn har blivit så stora. Hur tyckte du sängen såg ut?

2007-03-26 @ 00:03:34
Postat av: Åsa

Härliga bilder!!
Skulle bara säga att jag flyttar till min fristående blogg idag!
http://solskuggan.se/sickan
Du hänger väl med!
Kramen!

2007-03-26 @ 07:13:09
URL: http://solskuggan.se/sickan
Postat av: Ullen svarar Karin

Jag tyckte den såg ok ut! Jag vet hur han kan spy och jag tyckte nästan inte det syntes. Vi vände på madrassen så va det borta.
TACK FÖR ALL HJÄLP!!!!!

2007-03-26 @ 08:54:32
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Carina

Härliga bilder!!

2007-03-28 @ 20:58:59
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0