???

HURRA - idag har jag hittar batteriladdaren som varit borta i mer än 6 månader. Den har funnits mitt framför näsan hela tiden men jag har inte fattat att jag skall leta där... och jag som skyllde på ungarna...

Tyvärr så går det inte att bränna skivor på min dator just nu och jag skall försöka lösa problemet. Därför måste jag ha mina skivor som jag fick med när datorn köptes. Men var finns dom? Ingen aning. Jag har inte slängt dom med flit för jag vet ju att man behöver dom, men VAR har jag lagt dom?????? Nu ikväll va jag uppe på garagevinden och letade för jag va säker  på att de fanns i någon låda där men icke! Nu vet jag inte var jag skall leta mer. Skall leta med imorgon.

Istället fann jag min gamla docka Emma som min farmor sydde till mej. Hon och några sagoböcker fick komma med ner till barnen.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för himla god lunch och trevligt sällskap idag.. Snart igen! Kram!

2007-11-07 @ 22:37:14
Postat av: Ullen

Änytajm sister!

2007-11-07 @ 22:53:50
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Annelie

??? Varför behöver du en skiva. För att få brännarprogrammet?
Sök efter nero på nätet och ladda hem.
För det behöver du inte någon installationsskiva.
Hoppas det är problemet.Lycka till!

2007-11-09 @ 01:14:11
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0