Lista igen...

1. Hur gammal är du om fem år?
37. Usch!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Elin & Erik.

3. Hur lång är du?
173

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
En Beck film. Hyfsad.

5. Vem ringde du senast?
Micke. Frågade vad han ville ha från affären.

6. Vem ringde dig senast?
Syrran men hon la på.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ok, jag är där 17.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms-a för jag har svårt att ringa och prata ifred när ungarna är vakna. Gillar inte skrikande ungar i bakgrunden.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta såklart!

10. När såg du senast din mamma?
Idag!

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Runt 8.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jingle bells.

4. Vilken är din favoritplats?
Där familjen finns.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Köer.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Här hemma med äldre barn och gubbe,

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
spöken.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Barnen förmodligen, de gör mycket tokigt!

19. Hur stor är din säng?
90X200 x 2

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
?? Med...

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Lerum. Skövde.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Alla 3.

26. Är du social?
Japps, när jag vill...

27. Vilken är din favoritglass?
Blåbär polka.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Många

29. Tycker du om kinamat?
Ok.

30. Tycker du om kaffe?
Ja, men bara innan 12 och med socker och mycket mjölk.

31. Vad dricker du till frukost?
Inget. Men jag dricker the framåt 9 snåret.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nja bara med svängrum.

33. Kan du spela poker?


34. Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte det...?

35. Är du en beroendemänniska?
Det är alla människor.

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Ja, Jennie.

37. Vill du ha barn?
Jag har redan.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Nja inte direkt.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jaaa MÅNGA gånger. Konstig fråga. Jag har både kört och åkt brevid. Jag har tom varit patient ett par gånger.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mej själv.

42. Äger du dyrbara smycken?
nej,

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
det mesta.

44. Kan du rulla med tungan?
Va?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Vet faktiskt inte,

46. Sover du med gosedjur?


47. Vad har du för ringsignal?
Def Leppard just nu.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
JAjjamen

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En kudde-

50. Flirtar du mycket?
Nej inte direkt.

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej, men jag kan kolla den :)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Jajjamen,

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Vet ej.

54. Läser du dagstidningen?
ja på nätet.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?
Nej:)

56. Dansar du i bilen?
Nej.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Radio city.

58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
dimmernstransformator nummer för att kunna byta säkringen.

59. När var du i kyrkan senast?
Någon månad sen.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Gröna damen, jaghade inte henne men hon va vacker.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
I 4 nätter. Jag gillar inte tält ^^

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Fick blommor av micke för ett tag sen då blev jag glad:) Jag gillar överraskningar :D

Kommentarer
Postat av: joacim

Alltså, jag fattar inte HUR du orkar skriva så in i hundan med svar !?! ;)

2007-11-08 @ 14:55:22
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Junitjej

~Ha en trevlig kväll!~

2007-11-08 @ 18:33:35
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Ullen

Nja med en flaska julmust funkar mycket!

2007-11-08 @ 22:15:48
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: KimJ

Utmanar dig med en lista! Kolla in på min blogg. Kram KimJ ps: fin design

2007-12-04 @ 19:14:51
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0