Inredning!

image1394image1395

Hittat en ny inrednings sida som jag gillar. Jag är ju förtjust i bokstäver av alla de sorter och det är ju lite inne att ha test på väggen. Kan mycket väl tänka mej text i barnens rum på övervåningen. Vitt och stilrent. En annan kul grej jag fann va att de säljer farmorsfiltar. Precis en såhär fast svart botten fick jag av Britt på min födelsedag förra året. Så underbart fin. Inte visst jag att Britt hade sån koll på inredningsdetaljer!

Heldag i Blentarp för att hälsa på Anna. Hon verkade må fint och det va kul att få prata. Vi gick långpromenad och vi fikade. Vid 16 va det dags för hemfärd igen. Elin och Erik har varit hos faster Anneli och det verkar ha gått hur bra som helst. Skal ringa och tacka imogon.

Ligger ute på tradera för ett gäng auktioner som jag vill dra hem till varje pris. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Gia

Hej!
vad är det du vill dra hem?/Gia

2007-10-22 @ 09:21:12
Postat av: Ullen

Lexingtongerjor. Kuddar, en duk och sängöverkast.

2007-10-22 @ 13:00:59
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Hilajn

Visst är de underbara de bokstäverna. Kikade massor på dem innan jag ändå valde att handla av my first room istället...

2007-10-22 @ 13:23:51
URL: http://hilajns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0