Inte en enda millisekund

...kan jag lämna kidsen obevakade. De hittar på saker hela tiden och de är så oskyldiga i sina handlingar. De tror gott om allt och inser inte faran i saker och ting. Självklart - säger ni de är ju bara småbarn. Men jag blir lika förvånad varje gång de tar sig för något nytt. Som idag. Jag vänder mej bort i en sekund och vips så finner jag Erik i Musses kattbur.

Idag så hade Micke skaffat barnvakt och tog med mej på bio. Så underbart. Vi såg "Underbar och älskad av alla". Den va inte speciellt bra faktiskt. Men vi fick iallafall komma bort tillsammans och prata. Gissa vad vi pratade om? Jo, Erik och Elin förstås.

image1263

Kommentarer
Postat av: Pa

Det hjärtat är fyllt av pratar munnen
Gissa vad Ma å ja pratar mest om

2007-09-07 @ 08:04:25
Postat av: anna

Men är allt så farligt då? Att han kröp in i kattburen vad gjorde det? Han kanske fick panik men då lärde ju han sig något. Man ska inte alltid säga nej hela tiden, de måste få upptäcka själva. ( Om det inte är allt för farligt vill säga) :)
Du har verkligen söta barn!

2007-09-07 @ 10:01:19
Postat av: Ullen

svar till Anna: Det gjorde inget att han kröp in i kattburen men jag ville visa hur påhittig han är och hur farlig det kan bli när jag vänder ryggen till. Erik är 1½ och han lär sig inte av sina misstag. Han bara gör och förstår inte innebörden av något farligt. Då har det redan hänt.

2007-09-07 @ 11:36:08
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Karin

Klart ni pratar om dom. Ni har ju gjort ett jäkligt gott jobb när ni producerade fram dom.. Haha..
Anna-Panna ovan verkar ju inte ha koll på läget. Hon kanske inte har barn själv.

2007-09-07 @ 11:55:42
Postat av: Helen

Ha ha vilken bild:D Men va trist att den inte va bra då:( Jag har lite småhöga förväntningar eftersom jag gillade boken.

2007-09-07 @ 14:06:50
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja man blir fövånad hur dom hinner med. Va trevligt att ni fick en liten stund för er själva. Det behöver man ibland...även om man har dom konstant i huvudet;-)

2007-09-07 @ 19:11:42
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: joacim

Hller med du om de filmen. Inite vidare bra. Men däremot "På Smällen" blir ju höstens komedi. Så jella kul.

2007-09-11 @ 13:16:21
URL: http://www.wehoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0