Me & I

Jag behöver helt klart några gånger på mej att låte kollektionen sjunka in och tycka att kläderna är fina. När jag kollade på dem innan första partyt gillade jag inget. Jo, monster tröjan men den insåg jag ju skulle sitta på varenda unge så den ville jag inte ha. Jag vill ha kläder som inte sitter på någon annan just utav Me & I för att de är så poppis. Därför väljer jag de kläder som ingen annan köper. Jag va garanterat ensam på bägge två partyna om dessa kläder. Skall till Lisa som skall ha party på söndag, skall kolla mer på va de andra köper.

40020-1274

Kommentarer
Postat av: Junitjej

I oktober ska jag på MeandI-party i Floda, trots att jag inte har egna barn.

2007-09-13 @ 06:18:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Karin

Detta har jag läst om i tidningen.

2007-09-14 @ 14:05:45
Postat av: Ma&PA i Portugal

Ha det sa bra ses till onsdag, i dag har vi badat och solat i morgon bar det av till en kollega till mig(ma)nu skall vi ner till ga. stan och ata/puss puss bye bye ma o pa

2007-09-15 @ 19:25:10
Postat av: Junitjej

Hur tycker du att en vän ska vara? Läs på min blogg.

2007-09-16 @ 09:08:48
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0